animated smiley faces for orkut, myspace, facebook


چادرم سند بندگی و عبودیتم را امضا می کند!

می گویند سیاهی ِ چادرم چشم را میزند!

چشم آدم های حریص و هرزه را

چشم را که هیچ !

خبرندارند تازگی ها دل را هم می زند!

دل آدم های مریض و بیمار دل را!

از شما چه پنهان چادرم دست و پا گیر هم هست!

دست و پای بی بند و باری را می بندد!

منبع: وبلاگ پسر ایرونی(http://simorgh1374.blogfa.com/)



 

قلب شما در سکوت و آرامش ، به اسرار روزها و شبها شناخت می یابد

ولی گوشهایتان در حسرت و آرزویند! که آوای چنین شناختی را که بر قلبهایتان

فرود می آید، بشنوند.


"جبران خلیل جبران"





تنهاي تنها مانده ام

اندر خم اين دنيا مانده ام

با کوله باري از غصه و غم

با يک دل شکسته

براي رسيدن به باور زندگي تلاش ميکنم

اما هنوز براي رسيدن راه را نيافته ام

نمي دانم آيا راه همين بي راهه هست

يا

من در خم اين بي راهه اسير گشته ام

mahsae-ali