+ نوشته شده در جمعه سوم آذر ۱۳۹۱ ساعت 18:30 توسط سپيدار
|
خاطره ی تو کوچه ی احساس مرا پُر می کند و زمان زمزمه ی قلب توست برای من . کاش پنجره ات را رو به خیالم باز می کردی تا من در نگاهت پرواز کنم.
سلام............ من تو وبم از علايقم از اعتقاداتم از چيزايي كه نميتونم به كسي بگم مينويسم با جمله ها وشعرها يا حتي گاهي دلنوشته هام.....خوشحال ميشم اگه همراهيم كنين...